Mammobusy wyjechały w trasę już w marcu. W lipcu pojawią się w kolejnych lokalizacjach w Polsce, również w wybranych miastach województwa śląskiego, między innymi w Chorzowie, Cieszynie, Sosnowcu i Wałbrzychu. Z bezpłatnej mammografii w ramach Programu Profilaktyki Raka Piersi mogą skorzystać panie w wieku 50-69 lat.
Jaką powierzchnię mają największe mieszkania w ofercie deweloperów? W których projektach je znajdziemy? Ile kosztują? Sondę przeprowadził serwis nieruchomości dompress.pl
14 maja odbył się II Rajd Motocyklowy Weteranów. Uczestniczyli w nim żołnierze 11 Małopolskiej Brygady Obrony Terytorialnej (11MBOT) oraz 5 batalionu dowodzenia z podkrakowskiej Rząski.
Wydział Budownictwa i Nauk o Środowisku na Politechnice Białostockiej wprowadza nowe kierunki przyszłości – Energetykę cieplną oraz BIM - modelowanie i zarządzanie informacją o budynku. Wydział Budownictwa i Nauk o Środowisku, który w tym roku obchodzi 70-lecie stawia na praktyczne wykształcenie, które spełnia oczekiwania pracodawców, poszukujących specjalistów w zakresie nowych technologii budownictwa czy technologii wykorzystujących źródła odnawialne.
Ekologiczne opakowania dla e-commerce są stają się normą dla wielu firm. Przede wszystkim przynoszą korzyść dla środowiska, ale również pozwalają sprostać oczekiwaniom coraz bardziej wymagających klientów.
Kampania edukacyjna #mniejplastiku zdobyła wyróżnienie w konkursie Instytucja Roku, jako jedna z najlepszych inicjatyw społecznych zrealizowanych przez instytucje finansowe w 2020 r. Kampanię prowadzą wspólnie: bank Credit Agricole i spółka leasingowa EFL.
Biznes nieodzownie wiąże się z prezentami. Firmy obdarowują pracowników, kontrahentów, czy w końcu – klientów. Aby jednak prezent miał sens, musi być zgodny z tym, czego obdarowywany potrzebuje. Im mniej wiemy o danej osobie, tym większe uzasadnienie dla voucherów.
Ludzie, którzy są zadowoleni z zakupionych produktów lub usług, chętnie podzielą się swoimi wrażeniami ze znajomymi. Wykorzystaj to, by zaangażować ich jeszcze bardziej! Program polecający pomaga zwiększyć lojalność obecnych klientów oraz pozyskać wielu nowych.
W biznesie i marketingu niczym mantra powraca hasło „lojalny klient”. Czy jednak często zastanawiamy się nad tym, jakie warunki muszą zostać spełnione, aby kupujący zaszczycił nas swoją lojalnością? I czy możemy coś zrobić, aby tę lojalność wywołać bądź wzmocnić?