Wiadomości

Kampania #mniejplastiku wyróżniona w konkursie Instytucja Roku

Kampania edukacyjna #mniejplastiku zdobyła wyróżnienie w konkursie Instytucja Roku, jako jedna z najlepszych inicjatyw społecznych zrealizowanych przez instytucje finansowe w 2020 r. Kampanię prowadzą wspólnie: bank Credit Agricole i spółka leasingowa EFL.

Jak sprawić, by każdy prezent był trafiony?

Biznes nieodzownie wiąże się z prezentami. Firmy obdarowują pracowników, kontrahentów, czy w końcu – klientów. Aby jednak prezent miał sens, musi być zgodny z tym, czego obdarowywany potrzebuje. Im mniej wiemy o danej osobie, tym większe uzasadnienie dla voucherów.

Nagradzaj klientów, którzy polecają Twoją markę

Ludzie, którzy są zadowoleni z zakupionych produktów lub usług, chętnie podzielą się swoimi wrażeniami ze znajomymi. Wykorzystaj to, by zaangażować ich jeszcze bardziej! Program polecający pomaga zwiększyć lojalność obecnych klientów oraz pozyskać wielu nowych.

Lojalny klient – co to oznacza i skąd takiego wziąć?

W biznesie i marketingu niczym mantra powraca hasło „lojalny klient”. Czy jednak często zastanawiamy się nad tym, jakie warunki muszą zostać spełnione, aby kupujący zaszczycił nas swoją lojalnością? I czy możemy coś zrobić, aby tę lojalność wywołać bądź wzmocnić?

Czy z powodu kryzysu produkcja wróci do Europy?

Na skutek sytuacji związanej z pandemią COVID-19 od dłuższego czasu wiadome było, że gospodarkę czekają zmiany. Każdy je prognozował, choć nikt nie wiedział jaki kierunek przybiorą. Dziś coraz częściej firmy analizują swój łańcuch dostaw pod kątem bezpieczeństwa i zapewnienia ciągłości. A fabryki położone w odległych częściach świata coraz mniej je zapewniają…

Jakie korzyści dają certyfikaty jakości?

Coraz więcej przedsiębiorstw zabiega o otrzymanie certyfikatu jakości. Posiadanie takiego dokumentu to pewny sposób, by przyciągnąć do siebie wymagających klientów, pragnących nawiązać współpracę z firmami charakteryzującymi się najwyższą jakością produkowanych towarów czy wykonywanych usług.

Lepsze wystąpienia dzięki odkrytym talentom

Im lepiej znamy swoje talenty, tym bardziej spójni i wiarygodni jesteśmy w relacjach z innymi. Świadomość własnych mocnych stron ułatwia wystąpienia publiczne – zarówno w małym gronie, jak i przed dużym audytorium. W ich poznaniu pomóc może test Gallupa.